Aktuálně v magazínu
Datum:14.6.2024
Sve o shoppingu
Zamjena i povrat robe
Online zamjena i povrat
Neki od proizvoda vam ne odgovara? Nema veze. Možete ga jednostavno zamijeniti ili vratiti. Online i brzo.
Zamjena i povrat robe
Dovoljno vremena za isprobavanje
Proizvode možete zamijeniti ili vratiti u roku od 30 dana od preuzimanja.
Besplatna dostava nove robe
Podaberite nove proizvode, a mi ćemo vam ih dostaviti besplatno.
Novac odmah za sljedeću kupnju
Cijena novog odabranog proizvoda bit će automatski oduzeta od vrijednosti proizvoda koji vraćate.
Trenutna rezervacija
Odmah ćemo rezervirati novo odabrane proizvode za vas kako se ne bi rasprodali.
Što nas često pitate?
Mogu li se kupljeni proizvodi zamijeniti ili vratiti?
Da naravno. Ukoliko Vam neki od proizvoda nije odgovarao kako ste željeli i želite ga zamijeniti, imate 30 dana od primitka paketa za zamjenu. Proizvode koje vraćate dobro zapakirajte i pošaljite zajedno s dobavnicom ili karticom s uputama za zamjenu i povrat koju ste primili u pošiljci s robom (ili drugom identifikacijom narudžbe, npr. račun, kopija narudžbe i sl. .) na adresu našeg Astratex.hr skladišta Astratex.hr, BELLUS PEDIĆ JDOO, Zrinsko Frankopanska 30, 23000 Zadar. Za jednostavnu i brzu zamjenu preporučamo korištenje online usluge zamjene i povrata proizvoda.
Koje su prednosti online usluge zamjene i povrata robe?
To je prikladan i brz način zamjene proizvoda kako zamijeniti proizvode. Prednost usluge je trenutna rezervacija novoizabrane robe i činjenica da se vrijednost zamijenjenih proizvoda može odmah koristiti za odabir novih proizvoda.
Koliko će trajati zamjena?
Činimo sve što možemo kako bismo osigurali da se zamjena odvija što je brže moguće. Vaš zahtjev za zamjenu obradit ćemo u roku od 10 radnih dana od primitka vaše pošiljke u naše skladište. O tijeku zamjene obavijestit ćemo vas e-mailom.
Proizvodi su bili na akciji u vrijeme narudžbe, sada je njihova cijena drugačija. Hoću li morati platiti razliku?
Prilikom zamjene za isti proizvod u drugoj veličini ćemo zadržati cijenu iz izvorne narudžbe. Pri zamjeni za drugi proizvod plaćate trenutnu cijenu s naše web stranice.
Mogu li primijeniti kod za popust prilikom korištenja usluge Zamjena i povrat?
Nažalost, popust kod se ne može koristiti prilikom razmjene i vraćanja robe. Ako želite ostvariti popust, proizvode možete vratiti samo i stvoriti novu narudžbu na koju ćete primijeniti kôd.
Je li moguće koristiti Zamjenu i povrat robe više puta?
Da, uslugu zamjene i povrata proizvoda možete koristiti više puta za jednu narudžbu. Dostava nove robe na Vašu adresu je uvijek besplatna.
Je li moguće vratiti kupljene proizvode?
Da, naravno, u našoj trgovini imate 30 dana da vratite proizvode bez navođenja razloga. Kao i kod zamjene robe, preporučamo korištenje naše online usluge Zamjena i povrat robe koja je brza i praktična. Zatim u njoj označite proizvode koje želite vratiti i zapakirajte ih u paket zajedno s otpremnicom ili karticom s uputama za zamjenu i povrat koju smo vam poslali u omotnici uz narudžbu ili bilo kojom drugom oznakom izvorne narudžbe.
Mogu li vratiti samo jedan proizvod iz svoje narudžbe?
Da, to nije problem. Uslugu zamjene i povrata robe i postupak opisan u prethodnom odgovoru možete koristiti za cijelu narudžbu i za pojedinačne stavke. Samo označite koje proizvode vraćate.
Želim vratiti proizvode, ali ne mogu pronaći dostavnicu ili karticu s uputama za zamjenu i povrat. Što učiniti?
Ukoliko nemate otpremnicu ili karticu s uputama, otiđite na e-mail na koji smo vam poslali račun nakon primitka pošiljke, isprintajte ga i stavite u paket ili stavite papirić na koji napišite broj narudžbe (računa) s koje dolazi proizvod koji se vraća. Broj narudžbe uključen je u e-poruku koju smo vam poslali nakon što je vaša narudžba dovršena. Na temelju ovog broja identificiramo sadržaj vaše pošiljke. Nadalje, povratak se odvija na standardni način.
Ako vratim proizvode, kada ću dobiti novac nazad?
Novac ćemo poslati na vaš račun u roku od 14 radnih dana od isporuke vraćenih proizvoda u naše skladište.